Saturday, May 19, 2007

En länklista inom Bloggen

Detta är ej ett "Dagboksinlägg". Utan en lista jag ska länka till tänkte jag.
(denna listan är inte helt uppdaterad just nu, det kommer)

Tänkte i avsnitt dela in lite bloggar som är värda att minnas. Inte för att säga att de andra inläggen skulle vara mindre underhållande;)

Men märker själv att bloggen börjar bli lång. På detta sättet går det att "läsa ikapp" på det som önskas lite snabbare:)

Humor
Nyår 2008
Christmas freakout
I did it
Jag har funnit min juvel
IKEA
Something yellow
Asgarvar
Titta vad man kan hitta
Parmiddag
Ett sanslöst biobesök
Pizza Buffe
Mäktochokladet
Bad om humor, hmuor fick vi

Maudlagning

mohaaaaaa jag är ju grym
jag fann den ultimata humorn
Sevärdheter
Jag dör av skratt

Reco.se

Garvar
Funderingar
Reco.se
En milstolpe


Upplyftande sång
You Lift me up

Delar i Sagan om "Consekvensus"
(äldst längst ner)

Känsliga varnas
Olyckan del2 (video)

Olyckan del1 (video)
Är nyckeln svaret
Sagan fortsätter

Chapter 15

Night of memories

(här är det endast lite om “Consekvensus”)

Flitit liten myra

Consekvensus

No comments: