Saturday, May 26, 2007

"kors i taket"

Jag är minsann redan vaken! Det händer inte ofta spontant kan jag lugnt intyga!

Ska ner med Greta på stan i Eftermiddag. Hade svårt att sova inatt, så jag var snarare rädd att jag skulle försova mig:P
Ställt klockan på halv 9. Men vaknade halv 8. Så för engångskull slipper jag stressa *kors i taket* :D

På dagens agenda står det shopping, humor fika, mat och bio...
Jag ska försöka hitta en Jeansjacka. Har ingen vår/sommar jacka alls just nu. Och när jag medvetet letar så finns det aldrig nått *fingers crossed*. Jag tycker det är roligt att shoppa kläder. Men har inte samma passion för detta som Greta, så med hennes shopping coachande så ska det nog gå bra!

Har även planer på att gå in en runda på Game och köpa en spelguide till WoW
*psssst don't tell* ;P

Lite humor att starta morgonen med...
Ett klipp om "WoW addiction" :

Jag spelade inte på hela dagen igår, och kommer ej spela idag heller. Visst är jag grym ;P

Hela klippet är roligt naturligtvis... Lite "AA möte", "Trams sång" och sen lite spelande...

För er som är lite trötta på mina klipp, så börja titta runt 6:30 (är 9min)
Missa inte "texten på slutet" den är underhållande! ;)

4 comments:

Anonymous said...

Men, god morgon! Greta är oxå uppe... även hon vaknade tidigt. Redan vid 8:00. Mycket märkligt inte ens arbetarna har börjat här i huset idag. Ses senare :D

Johanna said...

God morgon :)

Chansar dem kommer 9.. vi får se :P

Anonymous said...

jojmän.. de dök upp 9:00 ;) /G *asg*

Johanna said...

*ASG*

I knew it! :)