Friday, May 18, 2007

Jag önskade för mycket

Jag hoppades hoppades hoppades hoppades hoppades. Vad jag tydligen aldrig lär mig är att hoppas, vill eller ska jag något så försvinner det eller går åt helvete. En läxa som snart borde sjunka in.

Image and video hosting by TinyPic

Såg ikväll på nätet att Take That SKA komma till Köpenhamn trots allt. Dock är detta inte direkt något som stått skrivet eller sagts någonstans. Menar nu ej på en fan site.

Biljetterna släpptes för ett tag sedan. Var inne på sidan och kollade läget. Var beredd att köpa biljett rakt av vilkorslöst. Men då jag såg att det gick att se placering i salen. Den delades in i block. Vissa block var bättre. Det fanns utspridda biljetter lediga i så kallade bra block. Men det gick ej att få fram och se var i salen detta var. Vill ej välja fel.

Mitt sista hopp är att biljetterna börjar säljas i andra hand på nätet nån månad innan det är dags.

Image and video hosting by TinyPic

Jag ville så gärna, så gärna så gärna. Handlar inte endast om nån barnslighet. "Jag måååååste se Take That på scen som den hysteriska lilla barnrumpan jag en gång var".
Utan det handlar om att när en så här stor overklig sak faktiskt inträffade.
Helt plötsligt var gruppen tillbaka. Nu ska dem dessutom till Köpenhamn. På vilket jag tror är sista turnén.......Så missar jag den.

Sagan kunde slutat där den började. Var förvisso inte Forum dem var på sist. Minns inte vad det hette. Var "Everything changes" turnén i alla fall. Så det var nog runt '93.

Kommer vara över detta när jag vaknar. Men just nu är jag sur och ledsen. Jag hade gett mycket för att få uppleva detta en sista gång.