Wednesday, May 9, 2007

The show must go on

Händelserik dag so far, och klockan är bara 13

Började dagen hos min kära lilla doktor… Jag är ju då för tillfället sjukskriven. Det är därför jag kan utföra “vardagssaker” även dagtid.

Kallar min doktor “liten hustomte”…. Inte för att han är direkt snäll, men inte elak heller för den delen. Han är liten och smyger runt. Ser lite underhållande ut.

Vi är inte alltid överens han och jag. Jag säger "titta det är vinter", han svarar "det är sommar". Dålig liknelse kanske, men poängen är att han kan svara lite vad som.
Denna dag var inget större undantag. Ganska stort slöseri med tid. Men det är ju “trevligt” att han tar sig tiden.

Efter detta var det till att cykla hem snabbt.
Matlagning med “mat coacherna” stod på schemat. Gjorde en soppa jag hoppas blev god, för den ska jag äta ikväll:P haha

Sedan kom min mamma. Hon ska arbeta i den stora staden (haha) några dagar. Så jag ska vara hotellvärdinna *skojar*

Guidade mamma till första “stället” hon skulle till.. Eller rättare sagt hon guidade nog mer mig. Jag har lokalsinne som en fiskmås. Men jag var sällskap i alla fall:P

Har nyss avnjutit en delikat lunch. “Gorby’s vegetariska mikro pirog”…mmmMaraboo… Men tro det eller ej, ganska gott…

Ska snart samla kraft och energi att ringa “Consekvensus”… Jag har ej berättat sagan klart. Men för er som redan är insatta vet att den tyvärr ej är slut än. Så det är bara att “kämpa/tjata” på…

Får se om jag kommer på nått lite roligt att Blogga om senare..
Detta var tråkigt babbel helt enkelt.
Ville vara säker på att jag hann skriva nått idag :P haha

No comments: