Monday, May 21, 2007

I don't do spiders....

Då var det Måndag… Visst är det skoj? ;P

Bloggade inte direkt igår. Drabbades av akut förkylning och var trött som en gnu.
Märkt att jag blir förkyld typ var tredje/fjärde dag eller något.
Får helt enkelt ta mig iväg till vårdcentralen och ta ett litet allergitest… Är det så enkelt som pollenallergi tar jag gärna en “pilla” för att slippa snuvan :)

Idag har jag med andra ord inte gjort så mycket. “Skärmsläckaren” i mitt liv gick igång för att spara energi. Men med snuvan är det bättre :)

Spelat en hel del WoW Idag. Känns extra superbt när solen skiner. Man får ju inte dåligt samvete att man borde vara ute? Nä då:P

Sen var det dags att ta tag i en gigantiskt disk. Troligtvis inte lika illa som det låter. Men jag HATAR att diska. Drog ut på detta moment tills jag blev akut hungrig.
Så jag fick diska och laga mat samtidigt. Och sen när jag ätit fick jag den stora äran att diska IGEN
Diskmaskin borde vara standard i en lägenhet för sjutton *garvar*

Imorgon har jag ledigt en HEL dag!! För en gångs skull har jag inte möten inbokade.
Så vi håller tummarna på fint väder imorgon med så jag kan ta mig en runda. Har ett humor projekt att slutföra. Greta know’s what I mean :)

För att inte bryta traditioner måste jag ha med en bild eller liknande för att pigga upp…

spindlar

“Attempts to run away in fear”
Bild från WoW

Jag har en viss Spindelfobi.
Nu Drabbas jag av Spindlar även i spelet. Är “fast” på ett ställe där spindlar “föds”. Ett helvete jag inte löser. “I don´t do spiders” !!!!

No comments: