Monday, May 14, 2007

Måndag

Då var det måndag:P

Lär mig nya bloggsaker hela tiden tycker jag. Trodde endast det gick att göra ett inlägg här per dag. Men nu lär jag ju märka om det går att göra två.
Jag la ju in två You Tube klipp inatt. När jag väl lärde mig hur ville jag testa :)

Tänkte fortsätta berätta min saga om "Consekvensus" idag. Men har plötsligt blivit super förkyld/snuvig, så det får vänta till imorgon... Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge. Eller hur det klämkäcka nu går;P

Var ganska tjusigt väder idag. Så jag tog mig en promenad innan jag gick och handlade. Solen sken hela vägen dit. Sen påvägen hem kom det mööörka moln. Kändes lite typiskt om det var tvunget att börja regna när jag gick med kassarna. Men både jag och alla andra i Malmoe slapp regn idag (hitills i alla fall)

Var tänkt att jag skulle iväg och klippa mig idag.
Har en frisyr som måste vara kort för att det ska gå att göra nått med den alls. Och just nu är det för långt. Men jag får gå och se ut som en Yeti ett tag till.
Hoppas att jag kan få en ny tid ganska snart. Kände inte för att sitta där med en typ helt röd näsa. Skojar inte, den är knallröd:P

Kvällens stora trauma är att internet strular för mig!:(
I senaste flytten hade snubbarna sönder mina nätkablar. Beställde genast nya. Har fått lapp att det finns paket på posten åt mig. Men har ej hunnit hämta än.
Så något heligt under får kolla ner på mig och låta nätet fungera ikväll med. Vill ha möjligheten att spela ju!

Kraschar nätet totalt får jag rusa och hämta kablarna imorgon. Annars har jag planerat in det på Onsdag. Fulla dagar ironiskt nog:P

No comments: