Saturday, May 19, 2007

I guess now it´s time....

Bloggen börjar bli en samling över mina You Tube klipp...
Har märkt att varje natt när jag inte kan sova så hamnar jag här, startar 1 låt eller 2.
Så nu måste jag ha lite fler att välja mellan ;P

Ladies and Gentlemen;
Mark Owen and Robbie Williams

"I guess now it´s time for me to grow up, I feel it´s time..."

Detta var skoj att se!
Robbie har haft ett TT medley länge på sin turné. Men det brukar vara för att håna. Därför var det extra skoj att se nu att han grävt ner yxan. Och att Mark hälsade på...

Mark lät lite nervös i början. Kan knappast klandra honom, han visste nog inte vad han skulle mötas av. Publik mässigt då, Robbie är ju en vän.

Robbies röst håller mer till att "skrik sjunga", men tycker att Mark lyckades gala på ganska bra emot slutet...
Roligt klipp i alla fall jag ville dela med mig av :)

No comments: