Friday, May 25, 2007

Fredag...

Jamen då var det Fredag :)

Bloggade inte igår. Var trött. Mycket information de senaste dagarna... Världen är inte alltid snäll, och då blir jag trötter!

Gretas kära hyresvärd blir mer och mer sanslös och soppan börjar likna komik... *sänder ut stärkande tankar till Greta* :)

Spelade WoW hela dagen igår. Minsann lyckas avancera i level:P

Har en kompis jag spelar med... Låt oss kalla honom "Master", för det gör jag själv, haha... Namnet ska sägas med en "Gollum" röst... "Maaaaaaster"... Kallar honom för detta för han är grym på spelet och så in i hoppsan snäll och trevlig... Men jag skriver "Bad ass" istället, han föredrar det.. han gillar inte ordet söt;) haha *Huff da* :P

Igår fick jag reda på att han kommer sluta spela i sommar... Jag blev seriöst ledsen över detta... WoW = Master... Även om jag inte spelar på hans nivå, så gillar jag att ha honom där och kunna snacka och be om råd...


Butterfly

"Här köpte vi en liten fjäril"

Igår spelade vi oss "fyrkantiga i ögonen"... Memories, good old memories :)


Idag har jag tagit tag i min "Yeti frisyr". Med andra ord har jag varit och klippt mig...

Fick en ny tjej som vanligt som skulle utföra detta.
Vi förstod inte riktigt varandra... Vilket är lugnt, för håret blev som det brukar. Men det blev inte alls vad jag bad om... haha

Jag sa "luggen kan vara lite kortare än resten av håret... Behålla längden på bakre delen av huvudet... men ändå så jag kan ruffsa till håret"... Resultatet blev att hon nästan snaggade mig, jag fick stoppa henne... sen körde vi på mitt vanliga koncept, haha


yeti no more

"Yeti no more"

Sen hade hon i sanslöst med hårprodukter. Håret såg helt blött ut när jag gick därifrån. Men imorgon är det nog bättre, då har jag möjligheten att styla detta som jag vill:) haha

Nu ska jag ta tag i livet av vardagens mindre roliga saker. Ska äta, diska och städa lite. Men det regnar och är tråkigt ute ändå, så det blir ganska passande:P

No comments: