Tuesday, May 22, 2007

Jag fann den ultimata humorn!!

Jag bryter samman!!!!!!!!!!!!!!!

Sitter självklar på You Tube igen. Kan inte spela hela dagarna ju :P

Jag fick fram något jag trodde var ett stort skämt. Men Sanslöst nog är detta seriöst.
Det är så pinsamt att jag knappt kan se det. Men när jag väl kan så skrattar jag så jag gråter!;)

Gjorde en sökning efter "I want it that way" Backstreet Boys.
Fick fram ett Live uppträde från Tokyo... Lite intressant tänkte jag....

Skrattade redan när jag såg att musiken "textades".... Men det blev värre....



Efter halva låten kommer det in "5 BSB look alikes" från Tokyo. Ingen av dem kunde sjunga. Och dem verkar göra detta seriöst... Jag bröt samman!
Hoppades fortfarande att detta var ett skämt...

Men sen fick jag fram denna intervju.... Detta var fullt seriöst och nått speciellt... Bara intervjuen i sig är en skratt faktor.... Enjoy;)



Ja, jag vet inte vad jag ska säga mer än ASGARV!!!!

2 comments:

Fredrik said...

Hela japan är skumt, skruvat och går att skratta åt! :p

Johanna said...

Säger bara "Mc Flululi" för att vara lite fräck och citera din egen blogg :) haha