Monday, January 21, 2008

En milstolpe

Sitter inne med en uppdatering jag ej får göra "ännu". Ett hemligstämplat ämne.
DOCK kommer jag censurerat och kryptiskt skriva några rader. Bloggen handlar om mitt liv och detta är en stor händelse.

Baserat på texter jag skriver här blev jag inbjuden till ett projekt som testperson. Kan ej säga vad och hur.
Men då det går att hitta denna sak via "google" anser jag ej att ett kryptiskt blogg inlägg (utan namn) kan avslöja något hämligstämplat som inte redan ligger relativt offentligt ;)

150 personer som ansågs formulera sig väl i skrift valdes ut runt om i Sverige.

Jag har engagerat mig och deltagit.

Nyss fick jag information att jag nu har ett stort förtroende och en liten titel.
Vad och så kan jag ej skriva än.

Men jag som är lite osäker på min förmåga att förmedla mig i skrift pga min dyslexi. Är just nu chockerad att mina texter nådde ut på ett positivt sätt, och att jag fortsatte att formulera mig bra inom de ramar jag ska/skulle.
För mig är detta grymt. Nästan som en medalj ;P

Från att i skolan typ fått "dum stämpel" pga stavning. Uppskattas nu mina texter!
(trots stavfel, för dem försvann ej över natt.
För en gångskull såg någon/några förbi detta och såg vad som fanns bakom)

2 comments:

Anonymous said...

Grattis till ditt nya projekt, vad det nu är... Du är ju lite hemlig.
Jag blir väldigt nyfiken. Att du kan formulera dig syns ju tydligt på din blogg. Några stavfel är väl inte hela världen. Det finns väl andra som kan hjälpa dig med det om det handlar om att publicera texter???

Kram från en snuvig och hostig Lotta som är hemma från jobbet

Johanna said...

Tack tack:)

"Hemligheten" är nu över, kommer skriva om detta i bloggen under dagen :)

Hoppas att du kryar på dig snabbt :)

//Johanna