Monday, January 14, 2008

Bad Boys


Buffys Bad Boys :P

Drabbades av Söndags tristessen igår. För att undvika den började jag pyssla lite med film igen...

Tänkte starta ett litet projekt som skulle hålla på några dagar. Men jag satt mellan typ kl.17-01 haha
Var i princip klar med filmen vid 23 tiden. Sen hittade jag ställen som behövde fixas till och tiden bara rann iväg.

Hade inspiration att göra en samling av Buffys bad guys, och låten "Bad boys" kändes lämplig.
Jag insåg ganska snabbt att förutom refrängen var den lite tjatig och lång. Men då var det försent. Envis som jag är ville jag göra låten ändå.

Och i slutänden är jag ganska nöjd:)
Lyckades matcha lite scener/ord till musiken vilket var en utmaning, därav nöjdheten :)

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.