Friday, January 4, 2008

Olyckan del 2

Nu har jag sammanställt del 2 av min "lilla" vatten olycka....


Del 2
ca 4.20min...Kan vara bra att trycka play-paus så filmen laddas liite

Lite Off topic men skoj...

I den filmen jag säger "här står det lite lådor teknik"...

Det var för att försäkringsbolaget var lite imponerade att de kunde hitta så mkt tekniska saker att skicka på akut torkning dagen efter. Tv-spelskonsoler, video, tv, stereo, sladdar etc... Så alla de lådorna var tekniska saker. Mitt rum som drabbades är ca 20kvadrat (& jag är "tjej" ju, skillnad för dem tydligen)....

Så på den filmen hade jag fortfarande inte fått kläder eller möbler. Lådorna var bara sånt.

Det räddade det som var mest "dyrbart" först. Och det ka man ju förstå, det var ju dem som fick stå för ersättning....

Lång off topic, haha

Denna delen visar hur lägenheten såg ut vid inspektion ca 2 dagar efter själva vattnet.
Visar hur golv och väggar revs ut, och lite från evakuerings lägenheten.

Har inte hunnit skriva så mkt om detta i "text" min "Consekvensus" saga har inte nått så här långt.
Men lovar att fortsätta skriva den snart... Och tror att bilderna talar för sig själva ändå:)

Ännu en gång kommer video inspelningarna från mobilen, och användes i mms. Så de är inte så "seriösa i talet".
Trots detta kan man se lite av lägenheten och man kan se vilka möbler jag fick behålla och så :)

...Om du missat del 1 finns den i detta inlägg "klicka"

No comments: