Tuesday, December 18, 2007

Olyckan del 1

Del 1 är nu klar:)


Där kommer lite trams på slutet fast det är svart några sekunder :P

Det är nytt för mig att redigera ihop så här, så kvaliteten är därefter. Men det är inte menat som en ursäkt, för detta är mer än jag klarat av innan, så jag är nöjd:)

Kommer (eventuellt) göra om filmen lite längre fram i tiden, fixa till lite.
Finns några uppenbara fel. Det handlar inte om Oktober 2007 utan 2006 tex.
Och inte för att tala om hur många ggr jag säger "om man säger som så"

Men sagan om "Consekvensus" har pågått under en längre tid.
Texterna jag hunnit skriva hitills kan hittas här;
Sammanfattning
Leta sedan under rubriken "Consekvensus".

Jag försökte blanda videoinspelningar från mobiltelefonen och bilder. Så skärpan på film som rör sig är mobilen skuld för. Hade fler roliga klipp jag tänkte ta med. Men insåg att jag gjorde tramsiga kommentarer när jag spelade in. Skickade runt till vänner under tiden (mms). När jag lärt mig att ta bort lite ljud kan jag väva in mer film, haha

Filmen visar själva olycksnatten. Kommer minst 2 delar till längre fram.
To be continued :)

1 comment:

Anonymous said...

Greta här

hahahahahaha o där var del 1 upplagd. Ösregnet som ledde till förfallet av din lgh...