Saturday, December 1, 2007

Räddningen

Så ja, YouTube 2 the rescue *lol*

Efter att sett kalkonfilmen "High school musical 2" hamnade jag på YouTube. Letade efter roliga klipp...
Till min förvåning fanns där en mängd.... Fattar inte att jag trodde annat...

Börjar med klipp 1

Halo 3 Launch

Jo då han är snygg.... Lite spel anknytning skadade inte, haha... Sen att han troligtvis inte kommit nära ett spel, spelar mindre roll, haha. Roligt att se snuttarna i alla fall :P

Klipp 2

*asg*

Här kommer min humor, haha.... En bättre version av en låt som höll på att förstöra en hel film. Den var bättre i trams version ;)

Klipp 3

*Love him*

Denna snubben är ju underbar!
Tydligen spelar han in sina egna små nyhetsklipp... Och driver med all hysteri runt den här Zack och hur det går i han och den där tjejens förhållande, underhållande... Snubben har "kreativitet" jag gillar det!

Mer humor från denna kreativa killen:

*Dyrkar*

No comments: