Monday, December 17, 2007

Projekt på G

Jag har ju en pågående saga om "Consekvensus". Har inte haft tid eller ork att avsluta denna saga.

Jag gjorde en del "mobil videoinspelningar" under själva olycksnatten. Hitills har jag endast haft möjlighet att se dessa i min mobil (om jag ville ha ljud).

Testade nyss att spela filmerna i "Booken"...Här är minsann ljud på filmerna :D
Detta gjorde mig lite smått lyrisk...
Nu kommer jag äntligen kunna visa upp både via bilder och ljud hur detta gick till/såg ut.

Testade direkt att lägga in filmerna i "I movie" för redigering. Men formatet var fel. Har nu hittat ett program som konverterar (så jag kan använda filmerna i I movie).

Nu ska jag bara få ihop detta. Lite film, lite bilder. En summering av min vattenolycka.
Lär dyka upp om nån dag misstänker jag...

Nya världarar för mig. Dels kan jag göra bildspel, och nu kan jag använda mobila videoinspelninar.... Detta kommer bli mitt förfall under julhelgen *garvar*. Men det är bra, behöver nått roligt att göra :)

1 comment:

Ann-Christin said...

Du tror väl inte att du skall hinna sådant när det är jul. Det skall sjungas och firas i dagarna tre!hahahaha