Friday, December 7, 2007

2 much 2 much 2 much

Såg High school musical 2 förra veckan...
Den har satt sina spår. Jag utsatte mig för smörhets-strålning...
Klarade av film 1 och tänkte att då fungerar 2an också, men jag hade fel...

Jag kollade runt efter roliga snuttar på YouTube. Upptäckte ganska snabbt att där fanns en viss hysteri runt denna kille som heter Zac. Och hans förhållande till tjejen i filmen. Zanessa kallas paret om jag minns rätt.

Youtube spammas av Zanessa snuttar. Riktigt sanslöst. Zanessa går på dass, Zanessa köper kaffe...

Ett exempel Zac fyllde år. 100 snuttar som denna, alla önskar grattis *asg*


Komiken är låten, den har jag drivit kungligt med
(räcker att kolla några sekunder haha )



Denna snutten är bara sanslöst skoj

Sen kommer en intervju jag saknar ord för (nästan) igen.... Jag vet att vi inte talar om en 40årig gubbe. Men killen är 20år.
Här pratar han på en Australiensk barnkanal. Får svara på vad han vill ha i julklapp.



Jag har fattat att det är nån form av boyband liknande 13-14års hysteri.. Men han behöver väl inte prata och svara som en vuxen baby för det? Detta blev lite för mycket...

Där fick ni er dagens dos av min YouTube upplevelse ;D

No comments: