Tuesday, January 29, 2008

Garvar

Sitter och småskrattar.
Har nu en väldigt konkret bild på vad jag anser som "spam/mass inlägg" på Reco.

reco
Känner av viss upprepning...

Texterna på bilden är ej skrivna av mig och jag har ej rättigheterna till texterna. Texterna är publicerade på internet och är tillgängligt för alla, därav använde jag detta som mitt exempel.
(av respekt för användaren tog jag bort den varierande texten, visar endast upprepningen. På reco.se finns komplett text.)

Innan bara irriterade jag mig på att medlemmar valde tex alla coop affärer i sin stad och betygsatte, eller på annat vis spammade.
D
etta är steget längre. Här används samma text och endast slutet varieras.
Om inlägg som dessa får fortsätta känns sidan oseriös.

Får dock understryka att jag har kontaktat Reco ang detta.
Inlägg som detta verkar ej vara ok, men pga tidbrist åtgärdas andra saker först.
Så jag "sågar" inte...

Jag roas av komiken jag fått framför mig idag:P

No comments: