Sunday, January 27, 2008

Storleken har inte betydelse

Ja, vi inser ju alla djupet på följande inlägg *garvar*

mac
1 film, 1 Mac, 1 Lördagkväll

Inte storleken som har betydelse, det visade min juvel till MacBook ikväll då det gick förträffligt att se på film 2 pers. Trots att skärmen inte är stor:P

Jag har haft en bokstavligen jäkligt tuff vecka. Så det känns bra att ha nått tryggt att falla tillbaka på. (kommer en poäng snart)

I typ 1år hade jag en massa strul med Dell (detta kommer jag tjata till döds och sent glömma el förlåta). En dator som sällan klarade av 2 saker samtidigt, eller ens 1 sak för att vara ärligt.

Helt plötsligt har jag i flera månader haft en dator som inte bara kan göra 2 saker samtidigt. Den kan göra mer än jag ens vet (lär mig hela tiden).

Så denna bilden symboliserar framsteg och sånt som e skoj i mitt liv. Och jag gör det på mitt egna vis. För helt ärligt. Vem kan jag vara om jag inte kan vara mig själv?

Så efter denna tuffa vecka var det skönt att helt plötsligt inte bara ha en trygg sak att falla tillbaka på utan 2.
Nu har jag både en (ja fler, men inte på bilden) vän och en FUNGERANDE dator att falla tillbaka på.

Är ju som DisneyLand för mig :P haha

No comments: