Wednesday, September 12, 2007

Jag dör av skratt

Jag bryter samman!!

Jag har tidigare gått igenom fenomenet "stelnackat slick"

Idag var jag nere i stan och klippte mig. Innan mig höll en man på att bli klippt. När han var "klar" och frissan frågade vad han tyckte. Så bad han om mer vax, med denna mening:

"Jag vill ha mer vax, jag gillar när det är vått"
(eller liknande, men detta var nästan ordagrant)

Seriöst?!?!??!?!
Jag höll på att bryta samman av skratt!!

Det är såååå fult när det ser ut som killar har doppat håret i ett badkar av vax, snurrat runt och sen rest skallen upp.... Och han bad om mer vax, mer blöt look....

Ja..... finns nog inte ord att formulera detta med. Ni som känner mig vet vad jag menar och inser hur detta lät och såg ut....

jaaaa.... förundrad!

1 comment:

Anonymous said...

ASGARVAR! Ja, jag dog när du berättade det...

Kram Kerstin a´la Greta ;)