Tuesday, September 11, 2007

Fantastisk film!


Transformers (2007)

Såg nyss en fantastisk film! Ironiskt nog "Transformers".
Helt ärligt trodde jag inte att den skulle vara direkt bra. Men jag har ändå haft lust att se filmen länge, ville se den på bio med. Trailern är ju underbar. Och Michael Bay var med i produktionen.

Svårt att beskriva varför jag tycker att Michael Bay och Jerry Bruckheimers filmer är så grymma. De bara är det helt enkelt!

På nått viss lyckas de kombinera specialeffekter med mäktig musik. Helt plötsligt blir det som hade varit en simpel action film, en film med hög klass... Se bara trailern ovan :P

Vet inte var jag sett dessa Transformers innan. För jag vet att jag ej såg den tecknade serien när jag var liten. Inte helt min smak.
Har för mig min lillebror hade Transforomer bilar, om de fanns som leksaker. Måste fråga, haha :)

... Jo, Steven Spielberg var också med i produktionen... Men honom dyrkar jag ej, så honom tänker jag ej analysera :P *ironi*

2 comments:

Anonymous said...

Ja, bruckheimers filmer är braaaa :D
men, denna film måste jag se ;)
verkar vara en underbar mäktofilm hahaha
/Kerstin

Johanna said...

Du kommer gilla den... Mäktoeffekter och humor! :) HAHAHA