Sunday, September 23, 2007

Backstreets Back

Här väcks jag till nyheter!
BackstreetBoys har släppt ny singel och kommer en CD i Oktober...


bsb


Gruppen försvann aldrig, dvs de splittrades ej. Men efter att de "äntligen slog igenom" i USA blev det tystare och tystare....
Fokus låg i USA.

Sedan tog gruppen en paus. Lite soloprojekt.

Hur som... Fast de ej försvunnit trodde jag ej de skulle återvända...
But they did ;)



Inconsolable
Denna musikvideo raderades från youtube... småaktigt

Helt klart godkänd... Den kommer växa "för mig" men gillar den redan...

Håller ej med kritiken att det märks att Kevin inte är med.
Självklar hade orginalmedlemarna varit trevligt. Men nu är det ej så och jag tycker det låter likadant.
Han hade en lika stor 1/5 del i gruppen som de andra... Men hans 1/5del var ej ledsång ändå så detta kan gruppen överleva...
Ja, jag må låta lite kall där. Men det är sant... har ju följt dessa sen ´95 eller när det släppte första singeln.
(Ej aktivt efter gymnasiet vill jag påpeka, haha... och jag visste inte ens ny singel släppts... så som vi alla ser, finns begränsningar)


Helpless when she smiles

Även detta är en "ny låt"
Vet ej om den kommer att finnas på den kommande skivan. Jag hoppas det i alla fall.
Har förstått det är en cover, men den är ju bra :)

(Finns ingen musikvideo till denna)

2 comments:

Ann-Christin said...

Halleda!Så det kan bli. På väg in i flicktjusarnas garn igen? Hahahaha! Hoppas de fortsätter att vara lika bra. Härmar de Take That eller???? njut av gamlingarna!!!!Hi hi hi

Johanna said...

Gamlingarna har hållt på i 12år nu:P

Nä där tror jag inte det finns ett samband...
Jag å andra sidan klagar inte att båda grupperna försöker sig på lite nytt :)

hehe.. nä, det har jag vuxit ifrån... Men musiken gillar jag ändå... Så givetvis sitter "rötterna" i :P