Tuesday, September 25, 2007

Natt musik

Ännu en gång sitter jag här... Skulle sovit för länge sen...har vi hört det innan? ;P

Märkte att "mitt" YouTube clip av den nya BSB videon var raderad från YouTube, startade jakten efter en ny. Vilket i vanlig ordning ledde till timmar på YouTube "bara denna, bara denna etc"

*Jag förstår att artister, skivbolag etc tar bort saker för de ska tjäna pengar. Men är det lönt att radera, det kommer finnas där igen om ett par dagar...

*Jag tycker YouTube borde vara den bästa gratis reklamen i världen. Varför lägga ner enorma summor på att visa 10-30 sekunder på tv när det går att spridas världen runt gratis på några sekunder... Bara min lilla personliga åsikt:P


What makes you different

En av mina favoriter av BSB låtar


The One

Elton John tar AJ's plats... Lite skoj :)


*asg*

Ja, denna sista är mest för min och andra personer med humors nöje, haha

En samling av totalt meningslösa inspelningar med diverse humor och komisk musik. Musik som troligtvis antingen går en på nerverna eller inte. Mig underhöll den :P

No comments: