Monday, September 3, 2007

Inte det heller

Visst, ska inte bli förvånad... Men ändå....

Tänkte slappa lite framför WoW ikväll. Detta gick ej enligt planerna (ofc)

Har haft problem i flera dagar. I söndags fanns där dock ett meddelande på Bredbandsbolagets hemsida att de hade driftstörningar.
But a little to late... Satt 11 ½h timme i Lördags och grejade med datorn. Var rädd jag hade problem med spelet pga nått virus eller liknande.

Idag fungerade spelet. I alla fall i eftermiddags. Tyvärr hann jag inte spela då, haha

Satt ett par timmar nyss och såg det gå utför... Pingen bara steg och steg och spelet hackade nått fruktansvärt.
Min kompis som bor i samma kvarter drabbades också.

Jag surfade runt på nätet. Såg att många drabbats de senaste dagarna... Jag var/är upprörd när pingen hamnade på 1200-3000. Men läste om de som drabbats av 24 ooo, hahahaha
(jag brukar ha 50-200)

Vet inte vad jag ville ha sagt egentligen, mer än att jag ej tycker att Bredbandsbolaget är bra. Har varit makalöst med problem de senaste månaderna.

Tack och lov har jag sagt upp mitt abonemang och hoppas att min Comhem tjänst startas i veckan. Det kan i alla fall inte bli sämre, den saken är klar!!!!!!!!!

2 comments:

Anonymous said...

det kan bara bli bättre "telenor" är ju inte med dom ;)

/Greta

Johanna said...

Precis ;)

Och märker av skillnaden redan :)