Monday, September 17, 2007

Finns visst mkt att hitta på YouTube

Tittade lite på nätet för att kolla lite om Mac Book (mmm... tanken är inte utesluten, kommer den aldrig bli)

På en sida jag läste fanns det en link till YouTube. Man kunde se en film om en användare som hade en Mac Book.... Detta öppnade upp en ny värld för mig. Jag hade ingen aning man kunde hitta så här mkt information på YouTube..

Vi börjar med snuttar som kändes passande och som roar mig (undrar varför)


En känsla jag känner igen;)


Vi verkar vara många som upplever frustration;)
(Dell data)


Ja


Follow up 1

Denna filmen är lite rolig. Den är på 10min och så länge begär jag inte att någon ska titta... Men ta fram till 1:40min.. Inte nog med att han berättar var man kan ladda hem programet i fråga... Han ger adressen, och sen berättar han var man får produktion key HAHAHA

Jag satt och kollade på denna för jag såg hans första film. Han gjorde en review när han köpt sin Mac Book. Sen detta är en follow up.

Men som sagt, det roliga var det med piratebay, haha

Jag drar slutsatsen att han var rolig, så jag lägger in alla länkarna så jag kommer ihåg var jag ska hitta dem :P
Han bara sitter och maler och maler och maler om sin dator. Detta är ju något jag beundrar, så han får vara med här *garvar*


Första filmen


Follow up 2

Jag bröt samman av skratt när han tog upp problemet med fingeravtryck på datorn. Han sa att han tvättade händerna ofta då uppstod ej detta problemet. Hans kompis verkade mindre hygienisk så han hade tydligen problem med fingeravtryck, haha

I det stora hela verkar han vara en till i mängden som är nöjd med sin Mac Book:)
Ja Greta, det låter som en MacDonalds meny, jag håller med ;) hahahaha

No comments: