Wednesday, September 12, 2007

I will remember you


It's a song you freaks ;P

Varit för lite musik här... Behövde nått upplyftande (jaaaaa det var en lugn låt)... Men serien är ju ro givande....

Vad ska jag mer tillägga inatt... Hmm....

Kan man "säga upp sitt liv"? Jag tror seriöst jag vill starta om... Är så in i hoppsans trött på att springa runt i detta "hamster hjulet"

Så gudarna i ovan (jag ej tror på) Give me a break... Lovar jag ska ta hand om en ny chans...
Seriöst liksom.... Blir jag bara av med alla materialistiska ytliga meningslösa (men stora) problemen så är ju hälften löst. Är trött på att bli "hållen" tillbaka gång efter gång...
Hur ska jag gå vidare när jag vaknar upp till samma skit dag efter dag?

Är ju värre än den där tråkiga filmen "Varje dag är måndag" eller vad den kan ha tänkt sig heta... Har inte sett den, den verkade kass:P Men principen är ju ungefär den samma:P

Ljuspunkt dock, humor till helgen... Blir nog bio, det är faktiskt helt ärligt som medicin för själen... I am talking about me, don't judge ^^ haha



Denna var också bra

1 comment:

Anonymous said...

Inte konstigt alls...
...det byggs ju på

/Kerstin