Friday, September 14, 2007

Mäkto chokladet

Mitt i samtalet kom jag på att jag hade ju köpt ett mäkto choklad.
(översättning-stort)

Jag typ bara kom på det och ville berätta om detta choklad jag hittat.
Ja, jag och Greta kan prata om och analysera choklad :P

Tänkte bara beskriva... Hade fortfarande ej installerat så jag kunde överföra bilder. Så jag uteslöt tanken att skicka via msn. Då sa Greta, skicka på mms

choklad

Tog först denna bilden...

Och så sa jag, syns inte så mkt av chokladet, men du ser det är stort..
Jag inser precis hur sanslöst denna i-lands diskussionen låter, men jag behövde sån här lättsam upppiggning :)

Då sa Greta, hämta bättre lampa! Och sen, gå ut i köket!
Det var en idée som inte spontant föll i tanke, hahahahaha

choklad 2
Detta blev bild 2

Greta konstaterade att detta chokladet skulle hon också ha, det var större än "yes" flaskan *bryter samman av skratt*

Några minuter senare när jag öppnat förpackningen såg jag att det gick inte att "bryta i bitar" som man brukar....

choklad 3

Det blev bild 3

HAHA
Jag delade en bit med kniv...
Greta-är det för hårt att bita i?" Och jag "Nä, men jag kan inte sitta och gnaga på detta som en stor baguette".
Jag inser dock att detta var ej en utesluten handling för Greta, hahahaha

Detta var historien som avslutade kvällen. Ett vanligt choklad. Mäkto chokladet :P haha

... Har du läst alla texter om denna dag och nu säger "Hur kan hon skriva så här långt om inget alls?". Mitt svar... Du valde själv att läsa allt, skyll dig själv, jag kan inte hjälpa du är nyfiken ;) haha

2 comments:

Anonymous said...

HAHAHAHHA....

Ja, det chokladet står på gretas inköp nästa gång på ica´s besök ;) och jag kommer givetvis testa att gnaga på det som en baguette. Det tilltalade mig *asgarv*.

/Greta

Johanna said...

*Garvar* Tänkte väl det :D HAHA