Sunday, September 9, 2007

Här räknas minsann framstegen

Då jag just nu upplever 100 steg bakåt i allting.
Så ser jag det lilla extra positiva när det väl sker :P

Kommer summera och berätta lite om mina senaste veckor snart, men just nu är jag mitt uppe i allt.

Detta må vara "bitter sweet", men ändå skoj

Har suttit i snart 2 veckor och försökt lösa mina grafikproblem i WoW (datan, men spelet är ett tydligt exempel)

Påstår absolut inte att det fungerar än. Ljudet är skumt, men det är det överlag. Inställningar...
Hur som...

Efter att ca kl19 idag (inte ny dag förrän jag sovit) konstaterat att jag kommer inte kunna spela innan alla drivrutiner fungerar. Så kom jag till ett framsteg.
Nu ser vi alla förbi att klockan snart är 3. Jag har ändå jobbat på detta dygnet runt i snart 2 veckor.

Lyckades för första gången "gå ner för trappan" och utforska i det lilla kriget Npc gubbarna har i spelet precis när man kommer innanför portalen till Outlands.

Just det stället har hackat så extremt för mig att jag bara har hoppat på en flightpath och tagit mig därifrån.
Vilket jag inte har irriterat mig innan, då jag inser att just det området kräver mkt grafik.
Det regnar ner effekter och är en massa mobs.
(irriterade mig när 1 stackars fiende hade denna effekt)

But I got there in the end;)

Och då insåg jag att

warlocks
Så här fina kan "spelgubbarna" vara... Titta sen på mig...
Jag ser ut som värsta clownen!
Jag har en fin liten turban, sanslösa lila kläder ja, jag är ju bäst men ser rolig ut :P


en liten dans

Detta firar vi med en dans ;)

Såg ganska roligt ut att dansa mitt i ett krig. Varför hjälpa till liksom :) haha

No comments: