Tuesday, September 18, 2007

Smidigt att kolla tillbaka

Inser nu själv att bloggen har sina fördelar... Inte för att jag sitter och läser igenom gamla inlägg direkt :P

Men idag har jag ju satt "etiketter" på min inlägg. Vilket gjorde att jag "skummade" igenom texter lite snabbt...

Vilket just nu fick mig att se ungefär när mina ljudproblem uppstod....

1 Juni märkte jag att datorn ej "hittade" mick. Jag skulle använda mig av headset.
18 Juni hade jag fått hjälp av Supporten. Vilket förvärrade situationen....

Jag har med andra ord haft ljudproblem längre än jag misstänkte!
Här är så mycket problem med denna datorn att allt känns sammanhängande. Och det känns ej som 8-9månader. Men det är det den sorgliga sanningen...

Texten/länken nedan var resultatet 18 Juni efter supportens hjälp. Må vara en "rörig, tramsig" text. Men jag ser att redan här upplevde jag alla felen... Till och med att jag endast hörde 50% av ljud, och att alla "klick ljud" var borta..... hmmmm....

Jag måste ju alltid få vara lite ironisk *HUUUUUUUUUR lyckades jag ha ljud innan då detta ej ingår i datorn, och hur kunde det plötligt försvinna om inget gått fel? Om funktionen ej finns kan ju ej något gå fel* ;)

Inlägget-Men seriöst

No comments: