Monday, June 18, 2007

men seriöst

Men seriöst hur svårt ska detta vara?!?!?!

Nu fungerar inte ljudet i spelet.
Jag älskar det supportet detta företag ger.

Avinstallerade ljudet för att installera det igen. Och på så sätt få datorn att hitta en "mick" . detta gick efter låååång tid.

Twisten är tydligen nu att jag inte får mer än 50% av det andra ljudet... detta är ju ironi på mer än hög nivå:(

Till och med sånna vanliga dataljud är borta... "Klickljud" när man öppnar fönster ocn sånt....

Går att lyssna på musik fin fint med...

Spelet låter konstigt dock.
Hur jag än ändra inställningarna blir det inte bättre.

alternativ som att i spelt öppna och stänga saker (questlist etc) det ekar. Musiken låter knappt. och när den låter låter den som en billig fylla. Malande seg och hackande...

Ska försöka ej lägga mer energi på denna jävla skiten nu. Vad som än är fel får lösas imorgon.

Det enda jag inte förstår... Hur kan nu detta vara fel med?.... Ljudinställningar och installationen av det borde inte vara så svårt. Det borde han väl klarat...

Eller så har väl med min vanliga tur det ena gjort att nått annat gått sönder...

Ja snart ger jag upp detta....

No comments: