Thursday, June 21, 2007

Yippee-ki-yay-mo...

Vaknade vid 9:30 tiden. Hade fått sms av Greta.
Nu hade förköptet till biljetterna av Die hard 4 släppts!

Die hard 4
"En attack mot USAs samtliga datanätverk hotar att slå ut hela nationens infrastruktur..."

Det första jag gjorde var naturligtvis att köpta de 2 bästa platserna på Royal.
Bra film ska ses på Royal.
Och då är det endast bästa platserna som gäller;)

Detta ska bli fantastiskt skoj!
En film som det kanske inte borde komma en uppföljare på. Men såg trailern igår, och dålig verkar den ej.
Och då menar jag trailermässigt.
För i mina ögon är den redan i en klass för sig....
Bruce'an ska komma tillbaka som John McClane efter alla dessa år *flinar* :)

3 comments:

Anonymous said...

GZ sweety have so much fun without ur best friend in dk :*/

Anonymous said...

Härligt :D

Greta ser mycket framemot denna film på Royal, dvs sitta längst bak haha...
såg pirates of.... o där hamnade jag på rad 9, dock inte mitt val utan mitt sällskap den kvällen ;)se en film och få effekterna så intryckt upp i ansiktet nä, tack!

Johanna said...

@ My Danish friend
Welcome :)

@ Greta
Filmer på Royal ska ju ses på bästa raden.... Det vill säga längst bak:) Men jo, jag vet, man får kompromissa!

John McClane here we come :P