Saturday, June 16, 2007

Sommaren är kort....

Det mesta regnar bort....
Jag som hoppades på att göra "Beach premiär" idag...
Inte riiiiiktigt väder för det... Regnet bara öser ner :P

Ska hem till Greta ikväll... Vi ska laga mat, se film och snacka skit. Dvs Underhållning :)

Ska även passa på att dumpa av en del filmer i hennes data.... Så jag har spenderat eftermiddagen med att rensa och sortera lite i min röriga dator:P

Nu ska jag minsann vara redo på Måndag att "fixa" datorn. Vad som än krävs!
"Backupad" kommer den vara på måndag....

Visst, jag har kanske för mycket film... Men jag har klarat mig fin fint innan...
Hade en dator med patetiskt liten HD... 40gb eller nått tror jag...
Så den externa HDn var ett viktigt komplement... Det var inte svårt att backupa första flytten.... Lite jobbigare de andra flytterna... Och denna gången hade jag fått slänga hälften... Men nu fixar det sig...

Kommer ha en tom extra HD att dumpa på imorgon....

Jag skiter i att detta ej är så tjejiga saker att pyssla med... Viktigt för mig... Thats what counts;P

För att göra det ännu mer intressant *ironisk så det stänker om det*

Nådde lvl55 i WoW igår....
Ding Dong,
Gz till mig ;)

3 comments:

Anonymous said...

Ännu ett bevis på vad samhället anser som tjejigt o killigt finns nog inga såna benämningar. Könstänkande då :D härligt med teknik ju t om jag Greta har ju blivit mer intresserad haahah

kram greta
ps ses ikväll

Johanna said...

Halloj!

Jo, jag har smittat av mig *skrattar*
Teknik är underbart ;D

Ja, ses snart:)

Kram

Ann-Christin said...

Det finns inget som heter tjejigt! Hmpf, tjejer klarar allt! Tekniskt, föda barn, laga mat, greja med datorer, bagateller!!!!!
Själv kan jag inte så mycket, men kan ställa till det!