Wednesday, June 20, 2007

*gäsp*

Sova, vad är det??

Tror jag lyckades somna runt kl5-6 tiden i morse. Sen ringde klockan 9. Var tvungen att ringa och avboka "matcoacherna", då jag inte kan se mig laga mat kl10 idag.

Ironin är ju att naturligtvis gick det inte att somna igen sen heller... Så nu sitter jag med svidande ögon och ett bankande huvud.

Skulle tvätta kl12 idag. Hade inte mycket tvätt. Men midsommar är på G, så att boka in tvätt då kändes korkat.
Hade tur. Fanns ledigt i tvättstugan redan nu. Så jag tvättar 2 maskiner. Sen kommer jag släpa upp det här. Väntar inte på nån torktumling idag. Här får det gå enkelt till *skrattar*

Ser ut att vara fint väder i alla fall. Ska ut en runda sen i samband med att jag ska handla :)
Känns lite roligare att ha eftermiddagen till det än till att tvätta:P

*sömnigt hej då*

No comments: