Sunday, June 3, 2007

Nu fortsätter dramat

Fotboll tas på största blodiga allvaret!
Är nog den delen jag hatar mest.
Den får mig att skratta. Lite sorgligt att tävlingsandan är så stark att den blir en livsstil och att människor påverkas så starkt...

En Dansk Löpsedelsartikel:
vem

"Vem är den största idioten"

Hårfin fråga... Givetvis gjorde han fel som slog motspelaren... Dock verkar han redan ha fått stora konsekvenser av detta. Av vad jag förstår av Danska så verkar han vara ute ur laget (tillfälligt)...

Men självklart är den största idioten den supportern som inte kunde beteé sig som en människa. Han var tvungen att *uggaaaa* sig in på planen och förstöra en hel match:P

Efter matchen så skrev jag en kommentar till vad som hänt till en kompis jag spelar med...
Och hans kommentar "när jag hörde det var jag övertygad att det var en svensk supporter"
Det var min första tanke också, haha:P

Nu läser jag att supportern är Danskmedborgare, men bor i sverige... Ett mellanting *asg*

Det sjukaste är att inatt. På ExtraBladets hemsida. Då efterlyste tidningen information om supportern. De la in en suddig bild från "tvn". Och typ känner du igen denna (minns sen ej ordagrant deras ordval).... så skicka mms, sms eller maila.... Detta var allvar...

Fotboll måste man skratta åt... Förstår att det kan göra vissa personer galna om de tar den på allvar :P
Det är synd

2 comments:

Ann-Christin said...

Hej och hå! Problem med att logga in. Testar för tredje gången! Jag gillar "the aftermatch"! tänk så det kan gå! Bara släpp in en "Tosse", som de säger i Danmark, så vinner Sverige, hahahahaha.

Johanna said...

Hejsan

Hmm... vet inte vad det kan bero på... Nån tillfällig bugg eller nått...skyller på nått enkelt:P

haha "Tosse" ja det var ju också nått att kalla honom!