Thursday, June 14, 2007

Dags att Bloggerera

Känner att det var nog på tiden att jag skrev liten nonsens igen :P

I vanlig ordning har det inte hänt "över" intressanta saker... Är bara vardagar trots allt..

Drabbades av min klassiska "super snuva" igår. Kände mig helt sjuk.
Men den är helt borta idag. Imorse tog jag en allergitablett (receptfri), den kan ha hjälp till :)
Om så är fallet är ett problem inringat :)

Idag har jag haft tvättstugan... Lika skoj som vanligt så inte mkt att tillägga där ;)

Var rädd att det skulle vara superfint väder idag. Att jag skulle missa det en gång till.
Men det är först nu på kvällen det är finare, och det är inte lika varmt.... tack och lov... Skönt med lite paus från hettan :)

Datorn eller internet totalbråkar med mig. Jag röstar på datorn. Försvinner jag från nätet är det därför :P

Har inte tagit tag i att ringa mitt "support" än. I och med att dem ej ringde tillbaka som dem sa. Så tänkte jag att då väntar jag lite så jag hinner flytta över lite av mina saker till kompisar. På så sätt blir jag inte av med nått :P

Dilemmat är att nu "jäklas" datorn mer än den brukar...
Nu börjar den krascha när jag spelar. Jag blir disconnectad gång efter gång...
Detta har jag aldrig upplevt innan.
Här "laggar" inte ens (vanligvis)...

Så nått segar någonstans. Orkar inte ta tag i det förrän på Måndag.
Så Dator, käre dator: Du skulle bara våga dö, haha

Det som ger lite hopp i data eländet är att den håller inte på så här hela tiden.
När "vi" väl bråkat några gånger. Så brukar det fungera.

Skumt, we leave it at that :P

Trött som en gnu... Men snart helg... Hoppas på fint väder... Lite sol hade piggat upp :)
Inte varit på stranden än i år, hade varit skoj!

*Over and out* :)

1 comment:

Anonymous said...

Ja, vi hoppas detta kommer lösa sig snart...med din dator :)

..beachen hänger givetvis greta med på. Jag har köpt en rejäl solkräm istället..får använda det före oljan hihi
/Greta