Tuesday, June 19, 2007

Pausläge

Idag kommer jag gå in i mentaltpausläge, behöver det verkligen :)

Detta är inget negativt och ska ej uppfattas så... Jag bara försvinner från "verkligheten" en dag. Bara pausar, tar det lugnt och tar hand om mig själv.

Idag tänker jag inte bry mig om något mer än det som är absolut viktigast och/eller akut...

Så är jag tyst.... No need to be alarmed... Jag kommer tillbaka starkare imorgon eller kanske rent av om nån timme... Men just nu, välbehövt pausläge :)
It keeps me sane :P

2 comments:

Ann-Christin said...

Tänk att jag kan förstå vad pausläge är. Håller på med det denna vecka. Bara jag! Äter smalt, tar min medicin och promenerar. Fy, fan vad härligt! Rekommenderas!

Johanna said...

Ja, ibland behövs det verkligen!

Se till att hinna vila mycket nu :)