Saturday, June 2, 2007

Så fult....


skandalen

Så jävla fult rakt ut sagt:P

Naturligtvis är jag "glad" över att Sverige vann... Men ej glad över sättet vi vann på.

Vi spelade bra. 3 mål efter 25min. Sen i andra halvleken tappade vi och Danskarna spelade bra...
3-3... Sen blev en Dansk spelare utvisad. Då sprang en supporter in och slog dommaren. Efter detta "pausades" matchen. Sen sprang det in 2-3 till supporters. Matchen bröts och sverige utsågs till vinnare.
Så kallad skandal.

Jag vet inte mycket om fotboll. Men till och med jag blev förbannad över detta. Så fult. Och så fult att en supporter kunde förstöra hela matchen.

Matchen hade slutat 3-3 eller att vi fått in målet på vår frispark och vi hade vunnit..Men, men... bara fotboll...

Givetvis bevittnade jag en historisk skandal när jag väl tittade haha

2 comments:

Anonymous said...

Hahahaha... sicken match fotboll tas på största allvar..missförstå inte mig fel jag gillar oxå fotboll som sagt när det är större evenmang, men att en support kan förstöra en match så smarta var danskarna inte :D /Greta

Johanna said...

haha Tjabba Greta:)

Nä, jag är inte intresserad av mer än evenemangen heller...

Men du kan nog se hur jag levde mig in i denna kaos... Jag studsade runt här, och sen blev det ett så sanslöst slut *garvar*