Tuesday, June 5, 2007

Med fara för livet...

Riktigt solig och fin dag idag!:)
Givetvis har jag tvättstugan. Känns lite surt, men det blir la fint imorgon med hoppas jag :)

Försöker vara lite effektiv.
Cyklade och handlade mellan maskinerna...
Tyvärr är man ändå låst de timmarna man har tvättstugan, för man måste ju fixa och hålla på *störigt*

Vår tvättsuga är som den är. Och nyss lyckades jag nästan skada mig. Inte bra!

Bara att komma in i tvättstugan börjar bli ett problem.
Finns möjlighet att sätta ett hänglås på dörren. Tyvärr har dörren varit med om så många inbrott att denna lilla "sak" man stänger och låser med är helt trasig.
Det är heller inget alternativ att inte låsa. Har varit med om allt för ofta att personerna här i huset plockar ut tvätten och snor tvätt tiden. Här är tvätt tider heliga, haha

Var nere i tvättstugan nyss... Höll på att inte komma in. Drog och drog men fick ej bort lås saken... *störigt*

Väl inne i tvättstugan höll jag på att skada foten... Jag är ju då ganska klumpig :P.... Skulle flytta tvätt mellan tvättmaskinen och torktumlaren. Ramlade... Men ramlade tack och lov emot tvättmaskinen så jag kunde hindra fallet... Foten var liksom "vriden". Hade jag inte fått tag i något så jag fick balansen tillbaka hade jag nog haft ganska ont i foten nu...

Slutsats... Tvätta är livsfarligt ;) *skrattar*

No comments: