Tuesday, June 12, 2007

*pustar ut*

Fy sjutton vilket arbete!!!

Idag hade jag planerat in att införskaffa sommarkläder…
Finns en del trevliga affärer nere på stan jag vill titta i.
Men tänkte jag ska vara effektiv, så jag cyklade till Mobilia
(nominerad till Malmös fulaste plats by the way, haha)

Tror jag gick 3 eller 4 varv runt på mobila… Varmt och folk betedde sig som djur!

Det som var viktigast var 1 kjol, 1 par ¾ byxor, Bikini och flip flopp skor…

Gud I himmelen som jag fick kämpa!

Utbudet var snålt... Allt såg tantigt ut.
Och på HM fick jag till och med inte komma fram till Bikini avdelningen, personalen blockerade kunderna, haha

Men, men… Några timmar senare, och en hel kropp tröttare är jag nu hemma…

Fick tag på 1 jeanskjol som var helt ok...
1 kjol jag behöver några toppar till, men den var lite annorlunda….
1 vanlig top.
Och efter mycket om och men 1 Bikini.

nya kläder

“Proof of evidence“

Ska ta mig en runda ner till stan idagarna. Måste hitta “Flip Flopp” skor.
TotalvägrarBallerina skor"!
Har fortfarande kvar ärr från förra årets skoskav *ouch*

Men nu har jag lite kläder. Och viktigast av allt. Nu har jag 1 Bikini så nu kan jag hänga med till stranden :)

A funny fact… Jag är ju lite konstig…
Det första jag gjorde när jag kom hem var att hoppa in i duschen och tvätta fötterna *asg*

Fy för att ha stått barfota i så många provrum.
Folk har äckliga fötter! haha

2 comments:

Anonymous said...

hahahahaha... ja, det var en shoppingdag som slutade med en fotdusch hehe ;) trots allt är ju mobila utnämnd som fulaste köpcentrum
/Greta

Ann-Christin said...

Wow! Bikinin ser snygg ut. Matchar säkert kräftrött! hahahaha!!! Spanjorer varnas, snart kommer Pinky!