Wednesday, June 20, 2007

Kan inte sova

*gaaah*Drabbats av "Stress-sömn"

Stängde datorn strax innan kl2.....jaaaaa, jag vet att det är för sent.
Tidig morgon imorgonbitti....

Trots detta gav jag upp vid kl3. Kunde inte ens sömntabletterna hjälpa mig så finns det inte mkt mer att göra.

Tänkte då startar jag datorn och spelar tills jag somnar.
Men jag och Blizzard hade inte samma uppfattning om detta.
Veckouppdatering kl3-11..... Triiiiist.....

Jag var 3/4 bar från lvl56, kunde jag la fått inatt... men, men...

Nått helt annat

Fått skicka ett fint mail till morgonens första möte, där jag sa att vi kan höras på tele imorgon bitti. För hinner jag inte sova alls lär jag inte orka göra mkt....

Hatar "stress sömn" det slår inte "bra" ut på en insomniac person :P

Nu ska jag ge mig på lite naturläkemedel jag ej testat inatt.... Nångång ska jag sova så är det bara!

Nått att nannas till sömns av....

No comments: