Monday, June 4, 2007

Menlösa tankar

Vilken trist dag!

Har inte bloggat på ett tag nu… Har inte hänt så mycket av intresse att berätta om :P

Igår var jag förkyld/allergisk, vet inte vilket längre. Jag var slö och trött i alla fall…
Satt och spelade WoW.
Var inte tänkt att jag skulle spela så länge.
Men varje gång jag skulle sluta hände det något. Var så kallat “flyt” men jag var helt hjärndöd…

Konstaterade när jag väl slutade spela. Att jag mådde illa och att det var sjukt att spela så länge på en och samma kväll/natt…

Ironin är ju dock… Att vad var det första jag gjorde när jag vaknade… Jo, jag startade WoW såklart *garvar*

Kollade lite saker.. Börjar lära mig tjäna guld på auktionshuset, så jag var nyfiken… Men det kändes ironiskt:P

Idag fanns det en del saker jag kunde tagit tag i…
Men nä, jag orkade inte det heller…
Orkade varken ringa och jaga golvfirman eller ringa dell…
Skulle sorterat i datorn igår… Blev det gjort?… Nä då;P

Vilka positiva saker jag hade att säga!

Får göra det hela ännu roligare med att säga att nu ska jag diska och städa.
Dagen var helt enkelt inte tråkig nog!

2 comments:

Anonymous said...

Det är dock sjukt av golvfimran att de fortfarandfe ej hört av sig. Det verkar som de över huvud taget inte tänkt att betala ut ngt. Jag hade vänt mig till din jurist istället, men sen inser jag ironon hur de jobbar där med hahaha. För vända dig till dina vaktmästare i huset leder inte till ngt.

/Greta

Johanna said...

Nä, tror ej golvfirman lär höra av sig. Billigast för dem så här:(

Ska kontakta honom ja... Vet inte om detta går in under hans område, men han har ju hela den andra biten som kan börja arbetas på :P

Njae... Consekvensus har jag redan kontaktat... Det ledde inte längre än hit där jag e nu :P

:)