Friday, June 1, 2007

Buffy & Angel

Nu börjar jag tröttna på att här inte varit musik på länge.
Som om det inte är jag som styr det *hmmm* men här kommer det:P

Har hittat en jätte fin video. Bilderna handlar om Buffy och Angels stormiga förhållande (serier). Låten är "All coming back to me now-Celine Dion"

Jag tycker att denna videon är bättre än orginalvideon. Himla fint "ihopklistrade snuttar"... Vet inte om man behöver ha sett serierna för att gilla det.... But who cares... Enjoy:


"I hate that it is so hard...And that you can hurt me so much...
A vampire inlove with a slayer, rather poetic..."

Gillar första meningen, den passade så bra...

Sen är jag inte mycket för romantiska "sobbstories"... Men jag måste medge att det stör mig att Buffy & Angel inte hade ett lyckligt slut...

Inte ens i sin egen serie lyckades Angel...
Oturen följde med....Han trotsade allt, men det räckte inte...

*Han fick möjligheten att vara människa
Konsekvensen hade varit att Buffy hade dött. Så han var bara människa 1 dag och Buffy har inget minne av det (videon bygger på det)

*Det var vetenskapligt omöjligt för honom att bli pappa.
Men pappa blev han... Denna lyckan försvann efter några avsnitt...

*Han blev kär i Cordy
Olycklig kärlek 1 säsong... Sen när kärleken äntligen var påväg att besvaras.. Då hamnade Cordy i monster koma...

Vet ej hur den serien slutade...har 5 avsnitt kvar...Men lyckligt är det ej.... (enligt mig)

Buffy har jag bara sett till säsong 3. Ser den serien tillsammans med min broder när jag är hemma på besök. Därav tar det lite längre tid att beta av de avsnitten. Men det gör inget :)

Misstänker jag ej kommer vara nöjd med slutet där heller... Buffy och Angel lär det inte bli:P

Missa inte att (tid) 3:15min och en liten bit framåt.... Kick ass

"Tomma hot och tomma lögner...När du försökte skada mig skadade jag dig mer och djupare"
Kolla deras "tomma hot" gigantiska svärd... haha...Kallar jag bråk :P

No comments: