Friday, June 22, 2007

Inleder med klass

Image and video hosting by TinyPic
"Midsommarbild hör till (Kanske)... I give you Egbert!....Han är ett ägg faktiskt" ;)

Naturligtvis inleder jag denna dag med klass och stolhet och misslyckas i vanlig "Johanna anda"

Är Midsommar idag. En Svenskhögtid som ska firas. Jag firar inte direkt högtider. Men åker alltid hem och firar med familjen ändå :P

Idag skulle jag ta tåget 11:20... Vilket betyder bussen härifrån 10:40...
Vaknade kl10. Insåg att visst. Jag hinner om jag stressar ihjäl mig.

Men då jag möttes av denna regniga Midsommardag. Och vet att vi ska äta kl17.
Så har jag nu informerat att jag får ta tåget 2h senare. Går bara varannan timme idag.

Känns fint att inleda dagen så här... Hålla så kallad klass... Varit vaken tidigt alla dagar denna vecka känns det som. Meeeeen just denna var jag tvungen att försova mig så jag riktigt kan bevisa att "hålla tider på morgonen, ja det klarar jag inte"

Ha en trevlig Midsommar ni som läser här inne :)

Jag Bloggar med på Söndag när jag kommer tillbaka...

Eller möjligtvis nått kort från "landet" . Beror på om tid finns och om jag kan boxa mig till en data tillräckligt länge för att skriva, haha :P
*skojar*

No comments: