Saturday, June 2, 2007

Garvar rakt ut!!

HAHA vilket avslut på en sanslös "Spelnatt"

I WoW dyker det upp lite roliga namn ibland (enligt mig), och lite sanslösa Quests (uppdrag)

Avslutade natten med att göra ett quest som hette något typ "Distressed Bacon" (helt fel stavning, så gå på hur det låter)

Skulle helt enkelt följa vad som visade sig vara en kyckling säkert till en plats på kartan. Fanns en del faror på vägen och det var stressigt.

Personen jag spelade med sa redan när vi startade Questet att jag inte skulle skriva samtidigt. Och att om jag behövde skriva så endast 1 mening. *moooohaaaaa* Jag hinner helt enkelt inte med :P

Men sen började han skriva ändå... Dessutom nått jag typ skulle svara på...

Då lyckades jag producera vad jag tycker är en av mina mest intelligenta meningar på WoW *stolt*
Enjoy:

bacon

"Protects my bacon"

*asg* ja... vad säger man...

För att bygga på humorn lite så fixade jag till bilden i Paint. Jag har ännu inte lärt mig nått mer avancerat bildprogram... Min "skrivstil" är medvetet kass, och den går inte att förbättre mkt heller:P
(vet jag kan lägga in data text, men detta var roligare)

Där var mitt stressade bacon ;)

Edit:
Han hette visst "Beacon" mer logik...men i natten såg det ut som bacon, så det kommer han heta i fortsättningen för mig :P

No comments: