Saturday, June 2, 2007

Tro det eller ej

Tro det eller ej...
Men nu är det dags för mig att se på fotboll igen, haha

Har varit anti fotboll större delen av livet... Är det kanske lite fortfarande. Men tycker det är lite skoj att följa större matcher/tävlingar...

Om en stund ska Sverige möta Danmark, EM Kval...

Först trodde jag att jag skulle behöva se detta på Dansk tv. Hade gått bra, men lite roligare att följa det från "egen sida"....
Hittade ingen kanal här som skulle visa detta...
Sen såg jag på expressens hemsida, kanal 9 ska visa detta. En kanal jag nästan aldrig kollar på, så där har vi förklaringen till att jag ej hittade detta...

Danskar är lite roliga. Så fort det händer något utgår alla program. Tror Danmark har sänt fotbollsprogram sen 15 idag (har ej tittat på det, hallå)...

Tittade lite när jag åt (endast)... Dansk tv då..Svensk tv visar inget än... Och Danskarna verkar så vänligt inställda till detta. Ett faktum som förvånar. Vi har lite annan inställning här (tyvärr)

Vad jag hoppas på ikväll...
Hoppas vi ej förlorar redan de första 10minuterna... Hade blivit jätte glad för oavgjort... Tro att vi vinner tror jag är lite över ambitiöst.... Motbevisa mig gärna:P

Då får vi se om jag återvänder glad eller sur ikväll...
Läsa in mycket ironi här. Jag är inte sååå intresserad:P

No comments: