Friday, June 15, 2007

Mohaaaaaa jag är ju grym :P

Får bli ett "nattinlägg" idag helt klart....

Nyss spelat... Fick hänga med 2 kompisar till ett ställe som är på högre nivå än mig.
Det vill säga jag hade sten dött själv...

Tog lite tid, men det gör inget, det var roligt:)

Och sure... Kompisarna är på lvl70 och jag på lvl54... så jag kan inte ta åt mig så mycket...

Trots detta vill jag dela med mig av följande bilder

anländer

"Framme vid Bossen"

jag är ju grym

-You have just killed the hardest 5 man boss before Burning cursade pink :O
(Burning cursade är den nya versionen av WoW, så kallad expansion)

wooohaaa känner mig lite stolt ju...
Inte spelat så längre...
Och trots all hjälp var jag ju tvungen att hjälpa till och hålla mig levande och ej göra något fel för laget...
Så jag väljer att ta åt mig lite av detta :D

*Me geek, me know, me loves, me don't care..... me know this is written wrong, its funnier this way*

;)

No comments: