Tuesday, September 18, 2007

Försök att utveckla Bloggen

Har suttit och gjort "etiketter" I en del av mina inlägg här. Tog en liten stund, haha...

Nu påstår ju inte jag att inläggen är värda att läsas om. Mycket är bara inaktuella tankar och mitt vanliga malande. Men om du testar att klicka på en "etikett eller vad jag skulle kalla länk"
Så kommer detta upp:

Visar inlägg med etikett Data. Visa alla inlägg
(exempel)

Data var i detta fallet "etiketten". Alla inlägg jag döpt till detta visas "nedanför"... Klickar du på "Visa alla inlägg" så hamnar du på min startsida igen.
Har hitills ej hittat en inställning att döpa om den meningen.
Där kunde antingen stått "Tillbaka till startsidan", eller så kunde texten menat att den visar de olika kategorierna av "etiketter".

Men nu ser det ut som det gör...Summering:
*Klicka på en etikett, inläggen kommer fram automatiskt.
*Klicka på visa alla inlägg-du hamnar på Bloggens startsida.

No comments: