Tuesday, October 23, 2007

WoW the Pink way

&tBorde verkligen verkligen sova nu... Vaktmästaren ska komma 8-16 imorgon och kolla ventiler. Man behöver inte vara hemma. Men jag vill helst vara vaken om jag riskerar att vara peron 1 på listan, haha

Hur som...Fastnade som vanligt...
Bytte internet i MacBooken (snabbare så), laddade hem ett par uppdateringar. Bland annat nyare version av Safari. Nu fungerar bloggen och jag slipper Firefox!
(tack för hjälpen igen)

Har inte lärt mig göra fina bildspel... Vill lägga in text och musik...

Detta har jag lyckats producera... Klockan är ju bara halv 4a på morgonen, haha

WoW the Pink way ;)
(blev inte så bra på YouTube. Jag sparade nog filen i ett för stort format... Går inte att läsa texter och så...men, men :P )

Gamla Screenshots, inte hunnit lägga över så mkt bilder. Men tycker det var skoj ändå :) 

No comments: