Thursday, October 25, 2007

Lite till

Kändes inte som jag skrev tillräckligt innan, haha

Nä, mest jag som är lite rastlös och behöver nått att göra. 
Sitter just nu och kollar på "OC" på PCn... Och så sitter jag och skriver på Booken. Helt menlöst inlägg kanske... Men tror att jag skrev för ett tag sedan att jag ville ha möjligheten att kolla på film/serier och blogga samtidigt... Nu kan jag :)

Vad har jag med gjort idag?
Hmm... Stressat över packningen. Ironiskt nog har jag inte börjat packa än. Men har listor... I will get far with lists :P

Växlade pengar... Tog mig en runda in på HM. Behöver köpa nått lite inför resan. Problemet är bara att jag inte tycker det är så skoj att handla kläder.... Så jag tänkte lösa allt i en affär, slippa resten. Men det blev inget...haha...Får kolla på Lördag.

Iofs det där kunde missförstås:P
Jag tycker det är skoj att följa med kompisar och shoppa. Vilket ofta leder till att jag handlar det jag behöver spontant... Men jag gillar inte att tvångshandla kläder... I am a strange girl:P

Har ont i magen... Kom nyss på jag är flygrädd :P Så nu ser jag fram emot när planet landar och semestern kan börja :)