Monday, October 22, 2007

Försök till bildspel

Då har jag gjort mitt första försök till ett bildspel/slideshow...

Har mkt kvar att lära mig om inställningarna... Men lite ser man ju... För att "klappa mig själv på axeln" så duger det som första försök :P


Några bilder som visar när min MacBook anlände ;)

Först syns berget av kartonger som dök upp, jag blev förvånad själv. Men det är nog för jag beställde väska och så utöver det andra... Och där är en skrivare/scanner, den lådan var ganska stor...

Hur som... I mitt lilla bildspel syns sen hur liten MacBook kartongen faktiskt var... Vilken liten del av "paket berget" den var.

En bild är av instruktionsboken... Jag letade hysteriskt efter installations skivor och manualer... detta var vad jag hittade... det hörde inte till, eller behövdes mer...
Detta är en ny värld för mig, ha ha :)

Nu är jag inte beroende av andras YouTube klipp längre... Detta kan bli mitt förfall..Kan leda till Mass inlägg av trams ;)

No comments: