Monday, October 15, 2007

16:30

Dell klarade hålla sitt löfte till 16:30.

16:30 var det dags att felsöka igen... Jag ger snart upp... Runt 13 tiden får jag höra att jag ej skulle behöva lägga mer tid på att felsöka!!

Nu fick jag öppna datorn. Ta ut första minnet... starta upp, köra spelet...
Ta ut andra minnet, samma rutin

Trots att jag ej har tid att avsätta för Dell denna veckan är det nu bestämt att jag ska kontaktas av en tekniker. Det ska "försökas" bokas en tid. Gick ej att lova, men skulle försökas. Dell verkar ej fatta att för varje sak jag tvingas avboka kommer jag så kallat efter och ligger grymt efter i allt och kan ej avboka mer.

Det som ska bytas denna gången:
2 minnen
Processor
Power supply

Hjälpte ej DETTA fick Dell ta sig ett möte och se om ärendet kunde accellereras mer...

Ursäkta men vad är detta... Nu säger jag ej att jag vet att inte det som byts ut kanske gör susen, hoppas verkligen det.

Men om det ej hjälper. Hur kan då företaget ens säga en mening som att då ska de försöka lösa detta snabbt. Har gått 8-9måmader....
Jag förlorar tid, energi och pengar.... Men ja, vi fortsätter till 2011....

Brinner av hat just nu

1 comment:

Fredrik said...

Helt ärligt tror jag inte du kommer få någon förändring från deras sida. Även om teknikerna vill det, som han sade, du ska inte behöva göra fler felsökningar, så är det inte deras ansvar. När det kommer ner till poängen måste de följa deras policys, som i min åsikt är fucked up på nästan alla servicebolag.

Det kommer inte ske någon förändring förrän du gör den själv. Nästa gång hade jag sagt att jag inte tänker göra fler felsökningar, det har gjorts och ni vet inte vad som är fel.
Kräv ut en ny dator eller gå till konsumentverket. Jag kan lova dig att Dell inte vill ha ut denna storyn i media, och det kan du fixa lätt.

Blackmail är det enda verktyget som funkar i det här stadiet.